DIVERSITY WEEK

/ VIRKSOMHEDENS BÆREDYGTIGHED

CA Auto Finance og Drivalia er aktive deltagere i Diversity Week, en begivenhed sponsoreret af Crédit Agricole Group, der har til formål at øge bevidstheden, fremme accept af de mange former for mangfoldighed, støtte inklusion og fremhæve vigtigheden af dette emne. Mangfoldighed er en grundlæggende søjle i nutidens samfund.

Dette initiativ stabes efter Diversity Month, der blev fejret i november, hvor koncernen arrangerede workshops, konferencer og træningssessioner for at fremme en stadig mere inkluderende kultur ved at pleje mangfoldighed, øge bevidstheden blandt medarbejderne og understrege koncernens konkrete handlinger.

I år er CA Auto Bank Group også aktivt engageret i at fremme mangfoldighed gennem initiativer i tråd med de fem dimensioner af koncernens mangfoldighedspolitik, herunder ligestilling, inklusion, repræsentativitet, solidaritet og socialt ansvar. Hver dag stræber vi efter at øge den gensidige forståelse og inklusion gennem interne handlinger eller eksterne initiativer, der kan involvere så mange mennesker som muligt.

For at fejre disse værdier under Diversity Week 2024 har vi interviewet nogle af vores kolleger, som vil tage fat på emner som inklusion, ligestilling og globalisering ved at give eksempler fra det virkelige liv.

CA Auto Finance og DRIVALIA, der langtidssigtet har forpligtet sig til at gøre fremtidens mobilitet mulig og tilgængelig, samt udnytte talenterne hos de mennesker der er en del af den, lancerer en video med 5 interviews designet til at illustrere mulighederne i en stor international Gruppe.

Se og lyt til interviewene.