ESG-MILJØ, SOCIALT, GOVERNANCE.

Vores mål er “at skabe mobilitetsløsninger til en bedre planet hver dag”. Det opsummerer vores mission: at lede overgangen til bæredygtig mobilitet gennem bankens finansielle løsninger og Drivalias udvalg af mobilitetsløsninger.

Vores ESG-identitet bygger på fire søjler: Bæredygtig mobilitet, innovation og digitalisering, mennesker, miljø. De danner vores bæredygtighedsramme og styrer vores processer i at skabe værdi for vores interessenter.

Bæredygtig mobilitet, innovation og digitalisering, mennesker, miljø.

Vores ESG hjørnesten

Bæredygtig mobilitet er innovationsdriveren i vores forretningsmodel. Vi fremmer innovative finansielle løsninger for at gøre bæredygtig mobilitet tilgængelig for alle kunder. Sammen med Drivalia driver vi den elektriske overgang gennem fleksible mobilitetsplaner og en elektrificeringsstrategi, der sigter mod at udvikle elektrisk ladningsinfrastruktur i hele Europa.

Vores ansvarlige foretagende for miljøet er inkorporeret i vores forpligtelse til at reducere vores CO2-fodaftryk, være en fuldt digital bank og lette vores kunders overgang til en mere bæredygtig mobilitet.

Vores succes er baseret på mennesker: vores medarbejdere og vores kunder. Vi tager os af vores primære interessenter, vores medarbejderne, investerer i dem for at sikre en ordentlig balance mellem arbejde og privatliv. Samtidig er vi betroede partnere for vores kunder, der sætter deres behov i centrum.

Vi er en innovativ og digital bank. Gennem innovation og digitalisering sikrer vi maksimal tilgængelighed og gennemsigtighed af vores tjenester.