Kontakt os
Du er altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 43 22 89 90 i vores åbningstid, som er mandag til fredag fra 10.00 – 15.00.
Du kan også skrive til os på kundeservice@ca-autobank.com
Hvis vi kan gøre noget bedre, så lad os høre fra dig
Du er, som kunde, den vigtigste del af vores forretning. Derfor vil vi gerne høre fra dig, hvis du oplever forhold, som du ikke er tilfreds med. På den måde kan vi både hjælpe dig og blive bedre fremover. Du er velkommen til at kontakte os på telefon, brev eller e-mail, så vil vi behandle din henvendelse hurtigst muligt.
Hos os har vi vores Compliance funktion som klageansvarlig og kan kontaktes på compliancenordic@ca-autobank.com
Du kan henvende dig her, hvis du fortsat ikke er tilfreds
Hvis du efterfølgende ikke er tilfreds med vores løsning på din henvendelse, har du mulighed for at klage elektronisk til:
Ankenævn for Biler (vedr. køb og reparation af biler, herunder kreditkøb)
www.bilklage.dk / e-mail: sekretariat@bilklage.dk
Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet (vedr. øvrige områder herunder privatleasing)
www.naevneneshus.dk / e-mail: nh@naevneneshus.dk
Forinden klagen indleveres, skal du forgæves have kontaktet CA Auto Finance for at opnå en tilfredsstillende løsning på de forhold, der klages over.
Ankenævnene oplyser evt. gebyrer for behandling af klager på deres respektive hjemmesider hvortil henvises.